Pages

Wednesday, June 8, 2011

Owh! Saya gile coklat!

Okay. Saya mmg hantu coklat! 

Kenapa saya gile coklat? 

Entah, saya pon tak tau. tp yang pasti kalo tgh2 tension n jumpa coklat lalu terus masuk mulut; maka saya akn rasa tenang! haha~ memang laa masalah tak hilang, tapi sekurang2 nya dapat meleraikan serabut di kepala hotak!

 m&m's ni sedap gile kot! haha~ sangat sedap ye! akan tetapi, saya hanya suka m&m's plain sahaja -- yg crispy & peanut saya tidak suka heeee~


m&m's mini. ini adalah member saya kalo naik bas dari ipoh nak blek uni kat negeri sembilan! tp kecik je...tapi sbb packaging dia sesuai untuk travel maka belasah ajelaaa~

Dove Dark Chocolate -- yang nih mmg sedap tau! tak mcm dark chocolate yang lain (mostly semua agak keras -- pengalaman sendiri ye, saya cuba byk brand dark chocholate! haha~) Coklat ni mmg sgt laa cair di mulut! ^_^


Nutella -- sila makan dgn biskut @ roti; paling best kalo bakar sekali ngn roti =P kalo nk lg best, ratah je! haha~



McDonald's Chocolate Sundae -- yang ni mmg all time fav! Okay. ni aiskrim, bukan coklat! Tp dia adalah perasa coklat ye! hehe~ kalo dpt yang ni, mmg tak hengat dunia punya laa...sampai langgar palang besi. diulang LANGGAR PALANG BESI!  hampeh tul!


Milk Chocolate + Pearls from Cool Blog -- okay! xde gambo nak tunjuk! ada logo je. tp serius! sedap tau (aku nih semuanyaaaa sedap! kalo tipu siap ngko!) Dia ni ala2 ice-blended dan perls tu ala2 jelly! kalo dpt time penat hasil berjalan di shopping complex n pekena benda alah ni; mmg masyuk beb!

okay. enough of merepek. OFF.

2 comments:

cik ciput said...

<----budak ni pun hantu coklat

amirasyazwani said...

hahaha~ yup! coklat mmg terbaek okay!